NFAyza

Fashion . Music . Stylish

::salam::

hellooo...
mood status utk hari nih..
ta brape nk baik lah.
hahah..(glk ta ikhlas)
nth nape..

herm,,
hari saya rase ade je ya ta kene..
maaf kawan kalau buat kamu tersinggung
xp aq xbule tpu diri sendiri ya aq lbih menyayanginya .

aq terpkse tpu kau ya aq da clash ngn dye sbenrnye ''TAK''
soe kawan !
bile aq tanye kau npe kau kate aq ng dyer ta sesuai kau kate tahuw,,
aq mhu kan kebenaran drpde mu.
mungkin ade bende yang belum selesai sampai aq ta bule amik thu .
nape ekh..
ini ke yang dinamakan "CEEMBURU BUTA''

hahah..
maybe kau ta na bgthu ..
aq thu..

mungkin kau suke at dyer smpai kau tanak aq "CEMBURU'' .
as frenz .aq sokong kau dr blkng.
xp nper ?
or
maybe kau couple ngn dyer tanpa pengethuan aq.
klu kau bgthuw aq bule lpz kan dye utk kau .
cbb aq tahu .
antara cinta & kehendak .

:(
xp jgn buat aq mnangez.
plezz.
tolong bgthu aq.

k la..
mnyatakan perasaan,,
mmg hebat xp mnyatakan cinta mmg susah.

k la..
sayonara.

Share
Tweet
Pin
Share
No omel .
::salam::

halooo,,,akhirnya smpai rumah jugak heheh..
busan giler td naik train...
haisshhhh ...
adeq saya lak,,,gayat giler...
benci btol..
hurm..
tergolek2 naik train td..
hurm..
heheh..
cm nk jatoh pon de gak..
xp cover..
heheh..
sgan giler ...
saya duk umah ayah seminggu terperap at dlm umah..
hurm..

busan ..
buat ni ta kene..
buat tu pon ta kene..
ntah pape jer..

hurm..

xp bez dpat online at blackberry ..
hahah..

k lah..
nak online..fb nih..
k bye3..
sayonara !..
heheh...

k assalamualaikum ..

Share
Tweet
Pin
Share
No omel .
::salam::

haaaiiiisshh .... asal saya rase bengang sangat nih ???
plik rasenyer..
dengan masalah yang bertimbun-timbin dalam kpale otak ...
haaaaiiissshhhhh...
xp xpe saya still ceria n happy cm dhulu ...
haikkk...
erm ....
MEMUTUSKAN SILTURAHIM ???
itula kata2 yang selalu bermain difikiran saya ...
setiap kali pulang dr oztel ...saya truz mnggapai enfon yang dinamakan NOKIA 8GB N95
heheh...saje nk mention hahah...
herm...seyiap kali saya ingin membukanye ..saya berdoa agar dyer tdk mngganggu saya lg..
xp doaku tidak dikabulkan ..
hurm...

hari ni saya: NURFARRA AIZA AHMAD FARISH
memutuskan keputusan yang muktamad ...
hahah..
kjam x ?
nk dgr cerita x ?

hurm..

saya katalah...
"aq bule maafkan kau . kalau kau berjanji ta contact aq lg walaupon mcet skaly pon ."
ahahha..
kjm an ???
hahaha...
xpernh saya buat cm nih ..
pde kengkawan saya ...
hurm..


hari ni dyer nk contact saya pon gune 6ber adeq ..
haaaiiiisssshhhhh...
pe la dyer tuh..
tu lah ..
ntah lah ...susah btol nk ckp ngan owg ya ta phm bahase mcm dyer..
hahahah...

hurm..
klah..nk lyn adan nih ..
k lah..
bye2..

sayonara...
Share
Tweet
Pin
Share
No omel .
Newer Posts
Older Posts

NFAyza

NurFarra Aiza | 21st | be who you are

recent posts

Sponsor

Pink Lollipop

Blog Archive

  • ▼  2015 (4)
    • ▼  March (1)
      • My little heart
    • ►  February (3)
  • ►  2014 (4)
    • ►  November (4)
  • ►  2013 (1)
    • ►  December (1)
  • ►  2012 (20)
    • ►  October (1)
    • ►  September (2)
    • ►  August (3)
    • ►  July (2)
    • ►  June (1)
    • ►  May (1)
    • ►  April (1)
    • ►  March (2)
    • ►  February (2)
    • ►  January (5)
  • ►  2011 (69)
    • ►  December (17)
    • ►  November (7)
    • ►  October (3)
    • ►  September (1)
    • ►  August (2)
    • ►  July (10)
    • ►  June (8)
    • ►  May (1)
    • ►  April (3)
    • ►  March (13)
    • ►  February (4)
  • ►  2010 (19)
    • ►  December (10)
    • ►  October (1)
    • ►  September (1)
    • ►  August (1)
    • ►  July (3)
    • ►  June (3)

Created with by BeautyTemplates | Distributed By Gooyaabi Templates