My little heart

by - 10:12:00 AM

Sometime kita perlu org utk kita syg kan?  Kenapa Allah pilih dia utk utk aku?  Kenapa dia?  Org yang dulu buat kita kecewa,  kini tempat kita luahkan perasaan?  Nmpak mcm tak adilkan?  Tapi percayalah qada'dan qadar Allah itu pasti. 

Kadang2 kita terpaksa sorok kekecewaan kita drpd org lain , but what happend now was he's the one who make you feel better. Cuma ego kita yang membuatkan kita tak terima balik org tu.  Hahahahah but aiza tak kalah lagi k. Ingat tu.  Dia bukan gonna be my bf again.  No!  Tapi sekarang dia good adviser,  good listener. 
Kalau dulu aiza bg pendapat,  dgr masalah org,  bagi nasihat kat org, but when kita sendiri ada masalah Allah hadirkan seseorg utk dgr masalah kita. Tapi Allah hadirkan seseorg itu utk aiza adalah org yang aiza pernah syg dulu.  Mungkin dia diberi peluang utk memperbaiki hubungan baik dengan manusia seperti aiza kot.  Hahahahha Allahualam. Kiteorg mcm ade telepathy je,  bila aiza ade masalah,  tub2 ws masuk.  Gila kan? Bagusnya.

"tak yah nk puji sgtlah aiza,  kang kau jugak merana sebab dia."
" In shaa Allah,  tak "
Aiza selalu tertanya-tanya,  " aku ni masih ade hati dan perasaan ke utk dia? Kang kalau aku kate xde,  buat ape aku nak jeles kalau dia layan pompan lain kan? Kalau kata ada,  maknanya aku suka kat dia "

Bnyak sgt persoalan yang timbul lah.  Kenapa peringkat umur gini kene dah pk bnde2 mengarut ni.  " Alahai kau tu budak lagi ah aiza hoi "

Mmg lah xp cube pk,  kalau kau tak cari sekarang then bila?  Tapikan sekarang ni aiza dah selangkah kedepan dr dia.  Family dia nk ke terima aku yang maju selangkah dr anak dia?  And family aku nak ke terima dia yang tak setaraf aku? Andaikan kami tiada jodoh? Allah saje yang tahu perasaan aku mcm mana waktu tu.  Komferm2 ah majlis kawin aku,  dia tak dtg.  Haishh ntah lah.  Jiwa kacau bilau. 

Aku doa jelah kalau satu hari nanti,  family aku boleh ngam ngn family dia.  Family dia standard family aku perghhh.  Kn? Aku suka dia sbb apa pon aku tak tahu? Kerana paras rupa? Kerana dia baik?  Mmg dia baik pon,  xpernah marah,  cool je, santai je.  Aku suka lelaki jenis macam ni.  Rilex je. 

Kiteorg break pon sbb aku je yang lebih2 anggap dia ade pompan lain.  Bila sebut2 , hamik kau!!  Break terus !!! Tapi sekarang ntah lah,  aku tanya dia pon,  dia mcm tak series je,  aku pon buat benda yang samalah.  Ahhahahah.  You jump,  i jump.  Hahahahah. 

Baru nmpak fair & square.  Dah ah,  dah pkol 1 , bye,  see ya!

You May Also Like

0 omel .